İş Tanımı:
• İthalat süreçlerinin mevzuata uygun şekilde yürütülmesi ve takip edilmesi,
• Gümrük, nakliye ve lojistik operasyonlarının organize edilmesi,
• Tedarikçiler ve gümrük firmaları ile iletişim ve koordinasyonun sağlanması,
• İthalat evraklarının (fatura, konşimento, menşe şahadetnamesi vb.) hazırlanması ve kontrolü,
• Dış ticaret mevzuatındaki değişikliklerin takip edilmesi ve süreçlere entegre edilmesi,
• Ödeme, akreditif ve banka işlemlerinin takibi,
• İlgili departmanlarla koordineli çalışarak operasyonların zamanında tamamlanması.
Aranan Nitelikler:
• Tercihen üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
• Dış ticaret / ithalat operasyonlarında en az 2 yıl deneyimli,
• Dış ticaret mevzuatı, gümrük süreçleri ve lojistik hakkında bilgi sahibi,
• Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
• MS Office programlarına hakim,
• Analitik düşünme, raporlama ve problem çözme becerisi gelişmiş,
• Ekip çalışmasına yatkın ve iletişim becerileri güçlü,
• İş temposuna uyum sağlayabilecek.
Konya Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından "Benim Şehrim" için yapılmıştır. Tüm Hakları Saklıdır @2022