🔹 Görev ve Sorumluluklar
• Şirketin satış hedeflerini gerçekleştirmek için aktif müşteriler ile görüşme sağlamak,
• Yeni müşteri portföyü oluşturmak ve mevcut müşterilerle ilişkileri yönetmek,
• Satış fırsatlarını takip ederek teklif hazırlamak ve sözleşme süreçlerini yürütmek,
• Pazar araştırması yaparak sektördeki gelişmeleri takip etmek,
• Satış raporlarını düzenli olarak hazırlamak ve yönetime sunmak,
• Müşteri memnuniyetini sağlamak için satış sonrası destek vermek.
⸻
🔹 Aranan Nitelikler
• Satış alanında en az 1 yıl deneyim,
• İyi derecede MS Office programlarını kullanabilen,
• İkna ve iletişim becerileri güçlü, hedef odaklı çalışabilen,
• Aktif araç kullanabilen (B sınıfı ehliyet sahibi),
• Seyahat engeli bulunmayan.
BAŞVURU YAPTIKTAN SONRA GÖRÜŞME İÇİN FİRMAYI ARAYINIZ. RANDEVU ALINIZ.
Konya Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından "Benim Şehrim" için yapılmıştır. Tüm Hakları Saklıdır @2022