*Girişte yer alan karşılama bankosunda prosedüre uygun şekilde bulunmak,
*Santral telefonlarına gelen çağrıları yönlendirmek,
*Misafirleri karşılamak ve ilgili bölümlere yönlendirmek,
*Görüşme ve randevuları organize etmek,
Nitelik ;
* Tercihen Büro Yönetimi ve Sekreterlik ,Yönetim ve Organizasyon bölümlerinden mezun,
*Tercihen benzer pozisyonda minimum 1 yıl tecrübesi olan,
*Sistemli ve düzenli çalışma alışkanlığına sahip,
*Sözlü ve yazılı iletişim becerileri güçlü ve diksiyonu düzgün,
*Güler yüzlü ve temsil yeteneği gelişmiş olan,
*MS Office programlarını etkin kullanabilen,
Konya Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından "Benim Şehrim" için yapılmıştır. Tüm Hakları Saklıdır @2022