GENEL NİTELİKLER
· Üniversitelerin ilgili ön lisans/lisans bölümlerinden mezun,
· İnsan Kaynakları alanında en az 3 yıl deneyimi bulunan,
· Personel özlük işleri, bordrolama, puantaj ve ücret tahakkuku konusunda bilgi sahibi,
· İnsan ilişkileri ve iletişim yönü güçlü,
· İş hukuku, İş kanunu ve SGK mevzuatlar hakkında bilgi sahibi,
· İşe Alım, Oryantasyon, Ücret Yönetimi, Eğitim ve Sosyal Faaliyetler konularında bilgi sahibi,
· İş birliği ve ekip çalışmasına değer veren,
· Dikkatli, titiz çalışan, enerjisi yüksek
· Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş ve sonuç odaklı,
· MS Office programlarını etkin kullanabilen,
· Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
· Konya’ da ikamet eden veya edebilecek durumda olan.
İŞ TANIMI
· Pdks, Puantaj, İşe Alım, Oryantasyon, Ücret Yönetimi, Kariyer & Performans Yönetimi, Eğitim ve Sosyal Faaliyetler yapabilecek ve uygulayabilecek,
· Personel özlük dosyalarının oluşturulması ve düzenli takip edecek,
· Bordrolama, Yıllık Eğitim Planlaması, Yıllık Ücretli İzin Planlaması yapabilecek ve uygulayabilecek,
· İdare işleri yönetebilecek,
· İnsan Kaynakları ve İSG yönetim süreçlerinde yer alacak ve takip edecek,
· KVKK süreçlerini takip edebilecek,
· Belge, evrak ve dokümantasyon sürdürülmesinin sağlanması,
Konya Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından "Benim Şehrim" için yapılmıştır. Tüm Hakları Saklıdır @2022